celikbebeklerr acikcasi cok tasan,dokulen bir goruntum yok, 42 bedenim tam. Boyuma gore normal siniri bence. Ama gobegim cikmaya basladikca biraz rahatsiz ediyor tabi giydiklerim. Kilo aldikca bel agrim olur mu korkum var, omuriligimden tumor alinmisti 6yil once ve o zaman doktorum o kilonun ustunde cok kilo almamami soylemisti. Hamilelige baslarken de kilo verme niyetim o yuzdendi en cok. Kotu beslenmedikce dogumu etkileyecegini sanmiyorum ben. Anneye zarari daha cok bence fazla kilonun. Cok alirsam ters bisey yasarim korkum var ama cevremdeki herkese gore boyuma gore cok iyi durumdayim. Kendimi de saglikli hissediyorum,degerlerim vs decok sukur iyi. Yani normal/sezaryen dogum diretmem yok, herseyi doktora biraktim o da kilo gidisatimin normal oldugunu soyledigi icin cok tatli, hamur,sekerli icecek vs olmadan ilerlemeye devam edecegim insallah