2artiikizannesi 27.haftaya gireceğiz bebeklerim iki gündür çok az kimildiyor acaba bu normalmi ya önceden çok kıpır kipirdilar işte yapmamaya çalışıyorum anlamadım endişe ediyorum kızlar bilenler yazabilir mi🙄🤔
Eceunverkanra 2artiikizannesi Canim bebek hareketinde normal olmayan bir sey hissettiginde icinin rahat olmasi icin bence acile git. Ben bugune kadar ne zaman gariplik hissetsem gittim gordum rahatladim geldim. Belli bir haftaya gelince bebegin hareketleri artik iyice duzene giriyor o zaman takibi daha kolay oluyor ama eger ki farklilik ve azalma hissediyorsan git doktor baksin cok yuksek ihtimal normal diyecektir sen stres yapma
Mom092 2artiikizannesi canim az once ciktim muayeneden bizde 27+2 günlüğüz ayni sikayet bendede vardı sordum doktoruma normal dedi ama bilmiyorum sen de bi gitme imkanin varsa git sor icin rahatlasın kalp atislarina gelisimine baktik bi sorun yoktu
2artiikizannesi Eceunverkanra iki tane çocuğum daha var valla bide bu halde nasıl gidecem hastaneye de onlarla beraber 🙄
Eceunverkanra 2artiikizannesi Bilemedim canim icin rahat etsin diye dedim onemli olan hafifte olsa az da olsa hareketini hissetmen. Hic hissetmezsen eger gidersin. Bence normaldir bebeklerin de gunu gununu tutmuyor cunku pozisyonu degisince bile hareketlerini sen hissetmemeye baslayabiliyorsun sonra duzeliyor. Zaten 30.haftandan sonra duzene giriyor hareketler saatleri fln o zaman daha kolay olur senin icin. İcini karartma Allah’in izniyle bir sey yoktur 🌸
2artiikizannesi Mom092 kimildiyorlar ama az kimildiyor iki tane çocuğum daha var canım gidemem ki onlarlada valla bilemedim şimdi
Myssr 2artiikizannesi ben 25 teym cok yoruldm bu hafta oturunca kalkamiyodm kalkinca oturamyodm oyle bi yorgunluk baktm bebis az hareket ediyo ama ediyodu yani korktum baya iki gundur dinlenyrm artti tekrar sali kontrolum var sorcam ama insan tedirgin oluyo
2artiikizannesi Myssr iste yapmadım aslında bı dünden az yoruldum acaba yerimi daraliyor ikiz bide ya
Arasarzu 2artiikizannesi Benimde ilk bebeğim endişeleniyorum çoğu zaman ama kucuk bir hareketi yetiyor canım 😊 annelik işte
Nilirem 2artiikizannesi bende bugün 27 oldum canım benimde 2-3 gündür azaldı hareketi hatta doktora gittim korkup doktor normal dedi büyüdügü iicn alanı daralıyo hareketi azalır dedi günde 10 hareket yaparsa normal dedi