33 haftalık hamileim detaylıya girdik bebeimin sol bobreyi sınırda çıktı 9.7 mm. Bir ara kötü oldum doktor beni sol tarafıma cevirdi bakmaya devam etti Kalp kapakçığının biride asimetrik olmadığını farketti öbürününle sonra kendime geldiyimde yine duz yattım kalbi asimetrik çıktı offf ne qpacaımı bilmiyorum benim doktorum normal diyor böbrekler için idrar tutuyolar bebekler ara sıra diyor kalbi içinde bi sorun olsaydı iki defada aynı çıkardı diyor yardım edin lutfen