Assye Arkadaslar 2gündür boğaz ağrım hafif öksürük bas ağrım ve sıcakbasması vardı halsizlikte dün gece iyice halsiz oldum doktora gittik cobid testi yaptı? Sizde belirtiler nasıldı ve nasıl gecirdiniz bana pozitif cıkarsa gel ilaç vercem sedi doktor