Ozgebyr Aaaasli bende şimdi 38 haftalık hamileyim benimde hiç yalancı sancım bile yok açılmam da yok kardeşime bende sordum bebek kanalda mıydı o yüzden mi suni sancı verdi dedim hayır kanalda değildi dedi 8 buçuk saatte doğurdu
Aaaasli Ozgebyr Anladım canım. Bilmiyorum sadece doktoruma güveniyorum boş yere yalan yanlış şeyler söylemez. Normal doğum yanlısı bir doktor
Eceunverkanra Aaaasli Hiii benim uzun zamandir olmadi erken dogum riskinden dolayi 37den sonra serbest birakti dr herkesin de oyleymis gibi geliyor 😅😂