DilaraEsma72 Bebişler doğduktan sonra bir yerlere gezmeye gitmek için 40 çıkmasını bekleme durumu hakkında düşünceleriniz nelerdir 😊
Matilda DilaraEsma72 ben 40 ım çıkmadan dışarı çok çıktım canım birşey olmadı çok şükür şimdi 3. Ye hamileyim yine çıkarım
Esraugur2310 DilaraEsma72 Saçma. Çünkü her türlü evden çıkıyoruz hastaneye sağlık ocağına falan neden gezmeye de çıkılamasın ki 😁
yigitalpinannesi40 DilaraEsma72 Bebeğin kırkı çıkması diye birşey yok zaten benim için. Ama kasım da doğum yapacağım ortalıkta virüste var hem soğuk olur aracımız da yok çok zorunda kalmadıkça evden çıkmam herhalde gidersem de yakın mesafedeki yerlere giderim
DilaraEsma72 yigitalpinannesi40 evet virüsten dolayı bizde daha tedbirli oluruz dediğiniz gibi kesinlikle 😊 ama küçük alışverişler veya bi kahvaltıya gitmek vs hem bebişi alıştırmak için iyi olur diye düşünüyorum bende 😊
yigitalpinannesi40 DilaraEsma72 Aynen eve tıkılı kalmak bizim içinde kötü olur arada çıkıp hava almamız lazım allahtan evimin etrafında avm kafe hersey var yağmursuz havalarda çıkarız artık bir nefes almaya 😊
aylinsss DilaraEsma72 ne saçma ya vebalı değiliz doğum yaptık inadına kendimizi hazır hissettigimizde çıkalım anneler ve bu saçmalıklar yok olsun artık toplumda
esraizmirli DilaraEsma72 gece dışarı çıkmamaya çalışın ama gündüz birşey olcagını sanmıyorum ama gece çok önermiyolar lohusa kadının dışarı çıkmasını ama tabi yinede siz bilirsiniz kendi tercihiniz☺️
sevval5481 DilaraEsma72 sadece enfeksiyon kapma ve rahmin kendini toparlaması için çok hareket edilmemesi isteniyor ama gidebilirsiniz
Xxz DilaraEsma72 hastaneye falan gidince bişey olmaz da millet doğurdu dageziyo diye nazar etmesin diye bence öyle bişey çıkarmış olsbilirler. Birde anne hassas bir dönemden gecio dinlenmesi toparlanması lazim
minnie11 DilaraEsma72 40i çıksın vs gibi şeyler bana pek mantıklı gelmiyor. Tabii iki günlük bebeği de ordan oraya sürüklemek doğru değil. Ama zaten bu korona varken bebeği nereye çıkartalım 🤷♀️ ilk ay kimse görmeye gelmek istemez diye umuyorum hatta
DilaraEsma72 minnie11 umarım öyle olur insanlar orda burda gezip gezip bebek görmeye gelmek istemezler diye Ümit ediyorum güzel bir dille geri çevirmek durumunda kalırım yoksa 😊
Maviii13 Ben ilk çocuğumda kırk falan hiç beklemedim türkiyenin bir ucundan bir ucuna yolculuk ettim bebeğimle. banada saçma geliyor böyle şeyler ama şu an virüs var kış soğuğu geliyor artık bunlara dikkat etmek lazım
sukayhanacar DilaraEsma72 valla 40 ı cıkmadan cıkılmaz durumu acayip saçma geliyo bana. ben doğduktan sonra çıkarıcam özellikle sahile ormana temiz havaya. zaten doktora illa cıkıyolar 40 ı cıkmadan.
DilaraEsma72 sukayhanacar aynen öyle güneşli günlerde bi yarım saatTe olsa temiz hava almak baya iyi gelir 😊