Pandayavrusu13 anni-8 doktorum beni Gulhiz Karatasa yönlendirdi ve biz natomed hastanesine sürekli gittiğimiz için ondan dolayı 320 tl ödedik
aylinsss anni-8 ali ipek 500 tl alanında iyi hiç düşünmeden verdim imkanınız varsa iyi bir perinatalog
ceren63 Ben Ali İpek’e gitmiştim 500 TL kırk dakikaya yakın sürdü. CD ve birkaç fotoğraf ayrıca rapor verdi. Çektiği diğer görüntüleri de whatsapptan yolladı. İlgili bi doktor