Sna-1234 Busra4122 hasta bezi ilk ameliyattan çıktığımda kullanmıştım sezeryan olduğum için kullanımı daha kolay ilk etapta hemşire değiştiği için külot bez rahat olmaz sanki
Piremses isimsizbebek depend için önericeğiniz bi marka var mı. Markaları mı oluyor gerçi bu dependin ne olduğunu bilmiyorum da. Doğum çantasına kaç tane koymalı? Bide eve geçtiğimizde de mi depend kullanıcaz
Aryastark Hulya- ben trendyoldan aldım canım ama eczanede de satılıyor görmüştüm. Eczanede pahalı olur diye internetten aldım.
Esraaelisa1 Hulya- Canım herkes deepend öneriyor doğum yapan arkadaşlar iç çamaşır bile giymeye gerek kalmıyormuş yanlardan yırtıp atabiliyorsun eczaneden aldım ben eczaneden al L beden
Glsn07- Piremses depend markası canm. Kullan at külot kullanım kolay oluyor diyorlar ondan aldım ben.
Aryastark Piremses depend markası canım ben bir paket aldım 10 tane var içinde yeterli olur dediler eve geldiğimde bitmemiş olur sanırım bitene kadar kullanmaya devam ederim diye düşünüyorum.
Busra4122 bilaloguzunannesi hemsıreler Lohusa pedini de takabilirler değil mi İlla hasta bezi veya depend istemezler değil misiz hangisini kullanmıştınız
bilaloguzunannesi Busra4122 şöyle ilk hasta bezini hastane de hemşireler kendi taktı ayağa kalkıncada depend kullandim