Fskah-42 Adet tarihine gore 36+1 haftalık gebeyim. Nişan gelmesi sumukumsu şeffaf renkteki olur acaba ilk defa böyle bisey gördüm normal mi sizce? Son kontrolünde doktor nisanın veya suyun gelirse gel direk demisti🤔
Zuvalll Fskah-42 nişan hafif pembe kırmızı yada kahverengi olur canım.Şeffaf gelen normal akıntı doğuma yakın daha da sıklaşıyor