39+6 doktora gidiyorum kontrole.. Tik yok bende ne sancı ne kasılma halbuki 2 aydır doğum pozisyonunda hersey normal ilerliyor çatı muayenesinde çati uygun dendi ama kızım yapıştı Karnıma çıkmıyor rüyamda onu görüp koklamaktan sıkıldım gelsin artık valla delirdim ha 🙄