Userkbr Kızlar 16 haftalık olduk fakat bişey hissetmiyorum normal mi acaba korkuyorum bişi olmuştur diye 🤦🏼♀️ öncesinde de hissetmiyordum ama bilmiyorum hep endişe içindeyim 🙄 bu arada benim göbüş baya belli olmaya başladı sizde durumlar ne dir?
prensesannesii_ Userkbr 15+1 benimde gobegim çıktı bende çok korkuyorum acaba bişey oldu mu iyi mi diye sürekli kendi kendime kafama takıyorum artık hareketlerini hissetsekte haberleşsek
Tugceasl Userkbr 16+4 ilk gebeliğim sanırım biraz erken hissettim miniğimin hareketlerini herşey yolunda şükürler olsun sadace cinsiyetini öğrenemedik her gittiğimizde uyuyor 😇
Denizdeniz123 meraba hemen hemn yakınız bende 14+5 deyim ilk hamilikte normal canm korkma bende çıktı karnım ama ikinci gebeligim benimki benmde belim çok agriyo normalmi acaba
Userkbr Denizdeniz123 bende geçen hafta çok fazla bel ağrısı çektim ama çevremdekiler normal dedi hep bana
Userkbr prensesannesii_ evet bende çok isteiyorum ara sıra karnıma bakıyorum durup hareket var mı diye
hulya1esila 17 haftalık olduk tam ama bende pek hissetmiyorum bazen yemek yiyip soluma uzaniuzaninca pit pit atıyor o kadar
Nurr24 Bende 14+5 haftalığım çok şükür bi sıkıntımız yoksa fakat dün akşam karnımda gerilmeler hafif ağrılar hissettim göbek deliğimin üstünde rahim sanırım büyüyo gögüs ucum dünden beri sızlıyo sizde oldu mu hiç bilemiyorum
Userkbr Nurr24 bnmde karnımda gerilmeler oluyor ara sıra bazen çok şişiyor bazen sönük kalıyor tuhaf şeyler anlam veremiyorum :)
Ebru222 Hanımlar sorun etmeyin. Bende 22 haftalikken net hissettim. 28 haftaya kadar da düzensiz olurmuş bilginiz olsun. Şimdilik gebeliğin tadını çıkarın 😊
deletedmom558 Fatma2277 ah canım Belim 3 gündür ağrıyor ve Benim de kalça ağrısı mahf ediyor beni sol kalçam benimki seninki kaç haftalık canım cinsiyet belli mi
benan_ Userkbr 18+2 deyim bende henüz hissedemedim ilk gebelikte 20.haftayı buluyormuş heyecanla bekliyorum 😊🌸
Userkbr Nasippp sanki erken çıkmış gibi hissediyorum göbeğim çünkü kaynanam felan hep söylüyor dalga geçer gibi yemeği çok mu yedin naptın vs diyor bende garipsiyorum göbeğimi o yüzden
Cns_33 Userkbr dogal olabilir bir hissetsek rahatliycaz🙄 bide ilk gebelikte 22.hafta da hissedebilirmisz cok uzun🤧😅