Tuba04 bende böyleydim hiç başımı kaldıramazdım bulantıdan. Naneli sakız veya şeker biraz iyi geliyordu bana ama maalesef ilk bir kaç ayı geçirmeden bundan kurtulmanın bir yolu yok ben çok araştırdım o dönem, denemediği bir şey kalmadı ama yok yani. Normali bu biraz sabredip atlatırsın zaten merak etme, ilk 3 ayı nasıl tamamlicam 3 yıl gibi geliyo derken son 40 güne geldik bile bir bakmışsın geçmiş gitmiş çok stres yapma kendine düşündükçe de zorlaşıyor çünkü 🤷🏻♀️ Çok geçmiş olsun 🙄