esengl_
ben 35 haftalık gebeyim. 33. Haftamda sırtıma bi ağrı girdiki o günden beri geçmiyor artıyor artık yamuk yumuk yürüyorum kıpırderken bile çok ağrıyo. Dr a gittim bel kasların kuvvetsizdir dedi mecbur katlanıcaksın dedi ilaç yazamam dedi feci durumdayım bende. Korkmuştum acaba erken doğum belirtisi mi diye ama nst den herşey normal dedi doğumla alakası yok dedi