Sibelozdemir06 Doğumda idrar için kese takılan yerde acı ve yanma oluyor doğum yapalı 1 hafta oldu bunu durumu yaşayanlar var mı
Sahika8989 Sibelozdemir06 benimde oyle oldu ilk dogumda bi hafta sonra valla ben naptim cnm blyn mu kantaron yagi surdum ve 2.5 litre suyu arka arkaya 5 litreye yskin ictim sende yap belki iyi gelir