ElfHkn_12 Merhaba, ntsye bağlanırken aç yada tok olmanın önemi var mı? 36+2 haftalığım bu hafta doktor ntsye girersin dedi
Sevi01 ElfHkn_12 aç gitmemen lazm yoksa çocuk uyku halinde olur sana git çikolata ye biraz dolaş öyle tekrar bağlayalım diyorlar karbonhidrat tarzı şeyler de yeme sen doyarsın Bebek aç kalır yine de..aynı şeyleri yaşadım duyduklarımı da seninle paylaşıyorum :) ben de 38+4 üm