Arkadaşlar ilk aşılamam özelde oldu . 2. Aşılamayı da özelde düşünüyorum . Yanlız yaşadığım şehirde tüp bebek raporu verilmiyor . Adana’da düşünüyoruz devlet bize orda rapor verir mi yani illa asilamami da aynı yerde mi yapmam gerekiyor . Bilgisi olan teşekkür ederim 🥰🌹