hgezgin Ubeyt Akçin İsmail Evren Tarık Göksel Gül Hangi doktoru öneriyorsunuz kızlar? Hem tecrübeli, hem ilgili hemde normal doğum yanlısı olsun istiyorum.
Epifenomen hgezgin Ubeyt bey için olumlu yorumlar okumadım ama bu saydığıb doktorlarsan yine İsmail Bry normal doğum yaptırır 😌😌
hgezgin Epifenomen Mihribannnn teşekkür ederim. sizin doktorlarınız kimler? Başka bu doktorlara giden memnun kalan kalmayan var mı?
Happy-20 Ben ubeyt beye gidiyorum bir sıkıntı yaşamadık doktorla 34+4 deyim bugün baştan beri takibimi kendisi yapıyor. İsmail evrende malatyada baya bilindik kadın doğumcu yılların tecrübesi var.
Elizannannesi Ubeyt Akçin hiç önermem kaba bi doktor bide kalabalık ilgi sıfır bide utanmadan Malatyalılara iyilik yaramaz gibi bi cümle kullandı bi hastası için özel klinik açıp malatyalıların ekmeğini yemesini biliyor ama yinede siz bilirsiniz çok çok daha iyi doktorlar bulabilirsiniz bence