Burcuyldzbenli 13+4deyim teslim pozitif cikti şuan grip ve halsizlik var benim gibi corona olan yada geçiren varmi
Mom092 Burcuyldzbenli bende gecirdim canım rabbim sifani versin hic korkma guzel beslen meyve ye sarimsak ye tursu sulari ic ben valla öyle atlattm ilac kullanamiyoruz zaten 😣 bende grip gibi gecirdim