Kizlar 34 haftalik olduk. 2 gun once kanda ve idrarda enfeksiyon var dedi doktor surekli bulantim ve tansiyon dusmesi yasiyorum. Doktor normaldr yatirip bebegin durumuna gore doguma almam gerek ama hastanede Yenidogan yogun bakim yok. Arastirmaya git 3 4 gun bebegn hareketlerini kontrol et dedi. Ne ultrason cekti ne bisey sadce nst kan idrr aldi. Erken dogum riskin var dedi kanda ki ve idrardaki enfeksiyondan dolayi. 2 hafta dha dayan sonra dogum yaptiralim dedi 36 haftalik felan .yapiyor doktorun dedigi zaman kuveze girermi acaba erken dogum yapan yada kanda ve idrarda enfeksiyon cikan