Selam kızlar, 6+1 haftalık hamileyim. Ağzımda kocaman bir aft çıktı 😔 ilaç kullanamıyorum, karbonat dediler onu yaptım ama sadece yandığımla kaldım. Fikri olan varsa çok sevinirim, ağzım, damağım, çenem her yerim ağrıyor 😔 şimdiden teşekkür ederim 🙏🏼