Busra19 Gece uyurken altımda ıslaklık hissettim kalktım pijamamdada ıslaklık var ama çok değil elimin içi kadar tuvalete gittim gerisi gelmedi bebeğin hareketlerini kontrol ettim onlar iyi acaba suyum mu geliyor yoksa aşırı derece olan bir akıntı mıydı ?
Deletedmom379 Busra19 yaaa bende bende çok heyecanlandım doktorum sızıntı şeklimde gelebilir dedi sende iletişime geç istersen
Deletedmom379 Busra19 güzel işte hem sancın da olup olmadığını anlamış olursun banyonu yapıp kurulanırsın darısı başıma şimdiden gözün Aydın :)