yi önerirsiniz güzel anneler inanılmaz kararsızım Ve 23 hafta olmama rağmen üç doktor değiştirdim çünkü bu şehirde özel hastaneler genelde bıçak parasından dolayı sezeryandan yana. Tecrübesi olan veya yakınında bu durumu yaşayan biri varsa lütfen destek istiyorum sizlerden şimdiden çok teşekkür ederim 🌸