Selam güzel anneler daha 15+4 günlük hamile olmama tamen sabahın yedisinde aklıma takıldı🙄 doğuma yakın ya suyum dus alırken gelirde anlayamazsam. Şimdide bunu düşünür oldum su geldikten sonra bebek anne karnında en fazla 24 saat durmalıymıs. Ya farketmezsem diye korkuyorum. Nasıl oluyo acaba bu su gelmesi. Böyle bi şey yasayan oldu mu acaba😞