Sehergul 🤲🥰 yatış im 2 de yapıldı evde suyum ve nişanim geldi 2cm açıklık dua istiyorum sizden biran önce olması için sancılarım az az geliyor 🤲
edacomertt Sehergul rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin canım bizde 39+3 üz ama ne su var ne nişan. Sadece düzensiz sancılar. Bende doğurmak istiyorum ama bizim paşanın yeri rahat heralde 🥰
sedasuzan Sehergul sağ salim kavuşursun inşallah evladına rabbim sanada evladına da güç kuvvet versin bi nefeste çıksın gelsin inşallah canm bize haber vermeyi unutma ama merak ederim 🥰
Esraugur2310 Sehergul Sağ salim al insallah kucağına canım🤲🥰 bende oğlumu 36+4 de 2 kilo doğurdum çok şükür küveze falan girmedi. Sizde beraber çıkın insallah hastaneden.
merve5051 Esraugur2310 peki kontrollerde kaç çıkıyordu kilosu 36 37 nerdeyse az değil mi 2 kilo yanlış anlama yadırgadığım için değil fazla söyleyipte doktorlar az mı çıkıyor doğurunca kilosu
Sehergul Esraugur2310 yaptim 10 buçuk da Doğum 2670 kilo 47 cm gayet sağlıklı çok şükür normal.dogumum oldu suni sancısız epidural siz kendi sancimla oldu🤲🥰
Esraugur2310 merve5051 2280 çıkmıştı oğlum son 2 hafta kilo alımını durdurmustu o yüzden daha da bekletmek istemedik açıkligim da vardi sancim da vardı.
Emine_66 Sehergul Allah analı babalı büyütsün canım küveze girdi mi emme konusunda bi sıkıntı yaşadı mı