Oznurkc bende idrarımda kan vardı diye gittim acile bebeğe bişey oldu sandım ulturasondan baktı ki sağ böbreğimde genişleme olmuş. Acil ürolojiye gönderdi sağ böbrek 12 ml büyüme olmuş bebeğin kesesi yerleşirken hafif sağ doğru yerleştiği için böbreğime baskı yapmış, böbrekle kese arasına sıkışan ince çiş damarı sıkıştırınca idrarım haliyle hem kanlı hem enfeksiyonlu geldi ilaç verdi böbreklerdeki enfeksiyon için ama hiç ağrım sızım olmadı serumla atlattım