Melekanne2606 anneliginmatematigi Yok canım stres yapmıyorum ona bişey olmasın yeter ki eminim hepimizin tek isteği budur 🙏🏻
Cevirmenanne Melekanne2606 atlatırsın inşallah balım. Moralini sürekli yüksek tut bak ben ilaç kullanmadan ayakta atlattım çok şükür:)
Melekanne2606 Cevirmenanne Banada ilaç vermediler bol bol meyve ve sıvı tüket dediler kuzum inşallah bende atlatırım hemen🙏🏻♥️
Ayseege6156 Melekanne2606 bende ateş halsizlik kemiklerimde ağrı tuvalete bile eşim götürüyordu tat yok koku yok iştahsızlık var 10 gün böyle geçti hep sanırım ben normale göre çok kötü atlatanlardanım 10 günde 6 kilo verdim inşallah sizin ki hemencik ağrısız sızısız geçer 🙏🏻❤️
Melekanne2606 Ayseege6156 Sen baya ağır atlatmışsın o zaman canım eşine geçti mi peki ? Eşinde bi sıkıntı oldu mu
Ayseege6156 busratunk5 heryerim ağrıyordu iştahım yoktu hiç ben hiç birşey yemedim malesef 7 gün tam iştahsızdım 6-7 kilo verdim ama çok şükür bebeğe zararı olmadı
Cgdemmm Melekanne2606 senin belirtilerin var mı canım benim koku ve tat kaybı var sadece ama 1 ayı geçti hala gelemedi başka bişeyim yok 🤦🏼♀️
Melekanne2606 Cgdemmm Sırt ağrısı, burun tıkanması, halsizlik vardı bende pozitif çıktı bugünde koku ve tat alamıyorum
Asilb Bendede gögüslerin altı üstü o kadar ağrı vardıki yavaş yavaş azalıyor bende aynı ilaç kullanmadan meyve sebzeyle ilk hafta 3kilo vermiştim bende ama bu hafta çok şükür yiyorum
busratunk5 Asilb göğüs yani döş agrım var benim de canım ne önerirsin ne yapmalıyım . Ne zaman geçer ki