Mom-2 suyun iyidir birazda bebişin delidir merak etme. Benimkide öyle bir dakikası bir dakikasına sığmıyor kim karnımı sevmeye çalışsa hemen tekmelemeye oyun yapmaya başlar. Umarım doğunca sakin olurlar biraz ama sağlıgı çok iyi doktorumuz yaramazlıktan yapıyor bir sıkıntısı yok dedi. Inan o kadar hareketli ki nstde oglumun kalp atısını bulmaya 3 hemşire geliyor durmuyor çünkü takla atıyor hemsireler bıktı artık herkese rezil etti beni, 37+3deyim doğunca bunların hesabını teeeeek tek soracağim😂😂😂😂