Merveli61 gebeliğimi ilk öğrendiğim andan beri semra hocaya gidiyorum özellikle seçmedim onda boşluk olduğu için gitmiştim şu an 34 haftalığım hala semra hocaya gidiyorum çok ama çok memnunum onda gördüğüm ilgi alakayı yakınlarımdan görmedim sadece gebelik doğum hakkında değil arkadaş gibi herşeyi konuşuyoruz uzun uzun ilgileniyor ve umarım doğumuma girer denk gelirde