Aslfth ben çok erken öğrendim gebeliğimi daha 1 yada 2 haftalıkken kan tahlili ile öğrendim. Zaten en yakın zaman olarak kan da çıkıyor. İdrar da biraz daha geç belli oluyor. 6 haftalıkken de kalp atışı ile keseyi gördük. Dış gebelik vs var mı onlara baktı doktor ultrasondan. Bebeği göremeyince alttan muayene istiyorlar. Sakın ama sakın yaptırmayın. İlk zamanlar çok tehlikeli alttan muayene. Sonuçta orana kamera girdirerek bakıyor. Sen dediğim gibi mutlaka idrara sıkışık git. Doktor da biraz bastırarak bakıyor GörünüYor zaten