Zeynep kamildeki doktorlar hiçbir zaman kendileri olmuyorlar. İlter yenidede diye gidersiniz iki tane gencecik intörn ile karşılaşırsınız. Keza erbil çakar çetin kılıççı habşbe ayvacı ve tüm diğerleri için de geçerli. Her ay aynı şeyle karşılaşıyorum 26-27 yaşında ancak olan stajyerler oluyor ultrasonu kullanmayı yeni öğrenmiş oluyorlar ve cok detay bilgi veremiyorlar mesela boyu söylemiyorlar. Kiloyu 27de gittiğimde 770 gr dedi iki hafta geri gösteriyordu korktum özeldeki doktoruma gittim 1050 grdı dört gün öndeydi. Zeynep kamili önermem.