Arkadaşlar bnde gölbaşında oturuyorum. Cem beyi çok önerdiler ama hiç konuşmuyor sorulara Bike tek kelime cevap veriyor. Tuğrul bey çok iyi baran bey de çok iyi ayrıca tatlı dilli birisi. Hastane zaten çook iyi doktorların başımı vs özelden farksız, yeni yerine taşındı bu arada. Ama bütün bu güzelliklerin yanında şu var ki pandemi den dolayı doğum yapılmıyor doktorlar bunu son dk ya kadar söylemiyor ben ilk randevum gittiğimde ertesi gün doğum yapacak Bi kadın çıktı odadan üzgün Bi şekilde doğum yokmuş burada ne yapıcam ben şmdi nereye gideyim bu saatten snra dert yanıyordu yanndakine. Bunu duyunca doktora sordum evet doğum yok dedi 🤷♀️