A_Alparslan Kızlar bebeğim hep sag da idi 3 5 gündür sol da sertleşiyor soluma geçti sanki bilmiyorum tam yani.. sol kasığımda ağrı var sizde de oldu mu normal mi sizce???
A_Alparslan Tevhide-trkgl haftamız dan mı kaynaklı acaba 🤷 kontrole de gidemiyorm eşim yanımda değil daha 1 Hafta daha gidemem bu şekilde endişe ettim çünkü bariz ağrıyor yani regl ağrısı gibi bide
Tevhide-trkgl A_Alparslan üşütmeden kaynaklı da olabilir . Bana normal doğum istiyorsan yürüyüş yap dediler ama yürüyünce ağrı başlıyor kasıklarda doktorum zorlama kendini bedenini dinle ona göre davran dedi . Siz yine de doktorunuza ulaşmaya çalışın bir sorun derim .
A_Alparslan Tevhide-trkgl aynen bende yürüyünce kasıklarım ağrıyor ve 3 haftadır yapmıyorum bende yavaş yavaş yürü meye başlicam geri Rabbim hepimize şifa versin inşallah çok teşekkür ederim 🙏