Yenibebekyeniheyecan 1 haftadır artık kanamalarım var doktor hiç yataktan kalkma dedi en azından 32 haftanı görelim ondan sonra söz veriyorum bebeğini kucağına alıp gideceksin 27 hafta kanaması olupta 32 33 hafta hamileliği görenler varmi bir az teselliye ihtiyacım var
merve90 Ben cnm 25 haftada oldu kanamam hastanese yattım 2gün ilaç içiyorum halen 34 haftalık oldum ilaçlar çok ii gelio düsenli kullan bide ben zarr zor yatmaya çalışıyorım 2 yaşında kızım var
Pelin0310 merve90 merhaba geçmiş olsun bende hastaneden cuma çıktım lekelenme ve sancı vardı tedavisi bitti denildi evdeyim artık ve ilaç vermedi siz evde hangi ilaçları kullanıyorsunuz?
Yenibebekyeniheyecan merve90 benimde 2 kizim var biri 1 yaş 8 aylik ama annem kardesim geldi yanıma bebelere onlar bakıyorlar ben sabahtan aksama kadar yataktayim evde igne ilac oluyorum 24 25 haftada olmuştu kanamam 3 gunde bitmişti ama bu kez her gun daha fazla gelmeye başladı doktoruma kırmızı olmadığı sürece korkma diyor ama yinede korkuyorum bebeğim için
Yenibebekyeniheyecan Pelin0310 progestan tablet sabah akşam, proluton iğne 3 gunde 1defa oluyorum, nidicart kapsul her 4 saatte 1 tane içiyorum
merve90 Yenibebekyeniheyecan korkuo insan ya bide 25.haftada alttan baktı doktorr şimdi kaç haftalıksınız progestanın iğnesinimi oluyosunuz