Uyuyamıyor ve yürüyemiyorum. Kasıklrım ve belimin ağrısından hiç tadım kalmadı ya benim sizde de var mı bu durumlar? Şöyle bi 36-37 haftalık olsam şuan doktora yalvarıp sezaryen olabilirdim bu hafta o noktaya geldim 😂 az kaldı zaten sabret diye kendimi avutup duruyorum şuan 🤷🏻♀️