Hamileligimin basindan beri hep normal dogum istiyordum 19 haftalikken karin agrisi ve bel agrisi ile hastaneye gittim 2 cm aciklik oldugunu soyledi ve yatisim oldu ozel hastanede tedavi goruyordm doktorum hic kalkmam gerektigini ve 36. Haftaya kadar gelmemi soledi surekli dikkat ettim progestan kullandm yattm ve 37.haftaya kadar geldim tabi bu surecte 3 4 kezde hastanede yattm acilmam oldugu icin agrisiz 7 cm kadar acikligim vardi doktor tuvalette yolda dogurursun dedi ve yarin gel bebegini alicam dedi saat 8 30 da hastaneye geldm yatis islemlerim yapildi lavma yapildi ve suni sanci takildi nst ye baglandm yanimda annem ve ebem vardi dogum hanede sanci odasindaydik 1 kac saat gecmden sancilarm gelmeye basladi 2 tanede igne vurdu ebe alttan parmakla surekli muayne ediyordu beni kuvvetli sancilar bebegimin kafasi gelmisti ama ikinmam zor oldu 4 dk bir gelen sancilar sanciyla ikinmam gerekiyordu tuvalete aldi ebem oturdum ikin dedi sanciyla bir sanci odasinda baya bi cektim doguma aldi yere carsaf serilmisti comel ikin dedi sanciyla bir ikinamiyordum sezaryene alin beni diye bagirdm ama bebegin kafasi ebenin eline geliyormus muayne ederken oyle dedi ikindim ikindm yerde sonra dogum sandalyesine yattim doktorum ebem ve ebeler vardi igne vurdu kesik atti ikin sanciyla dedi 2 3 buyuk ikinmada bebegim dogmustu 😢😢bir ara bayiliyordum allahtan doktorum benle iletisimini kesme diye beni ayiltti allahima cok sukur ediyorum bebegim mos mor dogdu ebe önden suyumu patlatmisti 3 4 saat susuz kaldi zor bir dogumum oldu ilk hava verdiler nabiz olcelere bagladilar hala biraz mor bugun doktoru gelicek bakicak gozlerinde kan var zor bir dogumum oldu ama bebegimi gorunce dunyalar benim oldu 🤗🤗su an hastanedeyiz bebegimde yanimda uyuyor dikislere gelince baya ic dikisim var disarda 3 tane oturamiyorum dogumda zorlandigimiz icinde bacaklarim her yerim et kesik normal dogum guzel allah herkezi bu yolda oyalamasin hersey bir anlik her zorun bir guzel yani vardir allahima binlerce sukurler olsun ikimizde sag saglim kurtulduk allah doguracaklarin yanininda olsn 😍😍 sorularinizi yanitlarim 😘😘