mom0606 ayy ben bugün 38+3 oldum dün (yani 12 den önce olduğu için oyle yazıyorum) çatı muayenesi oldum ne kadar geç sanki o kadar iyi seni korkutmak istemem ama biraz zorluyor ya ama baktı ve uygun bebek normal doğuma uygun görünüyor dedi seninde yapmış olması lazımdı canım sor bir doktoruna istersen