Merhaba bayanlar, yaptırdığınız testleri sigortanıza bildirip parasını iade alabiliyorsunuz. Tabi sigorta ya göre değişkenlik gösterebilir. Ben detaylı kan testi yaptırdım daha sonra sigortama bildirdim ücretini geri iade ettiler. Ayrıca malesef 3 ultrason hakkı oluyor evet ama doktorun insiyatifine kalmış bana 2 defa ekstra bakmışlardı cinsiyetini göremedikleri için. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏