Astadavistabeybi canım ben serklajlıyım doktorum hayırlısıyla bir 28 i görseydik modunda 28 den sonra Allah’ın izniyle birçok bebek yaşıyor kaldı ki yeterki Rabbim yaşatmak istesin arkadaşımın bebeği 24+5 te doğdu yaşıyor maşAllah yeter ki Rabbim istesin yaşatmak . Allah’ım evladını sağlıkla , sıhhatle , afiyetle miadını doldurmjl
bir şekilde kucağına almayı nasip etsin korktuklarından emin eylesin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻