Dilanmutlu Hamile olduğumu bugün öğrendim adetime 2 gün var kanda 22 idrarla testte 2 çizgi biri silik çıktı ama sol kasığımda ağrı var acaba sizlerde de oldu mu yarın doktoruma gidicem ama merak ettim özellikle solda