Merhaba arkadaslar.39+1 olduk cok sukur.SOn ana kadar normal dusunuyorduk ama bebisin iri olmasi ve catimin dar olmasi sebebi ile sezeryana karar verdik.YArin Allahin izni ile sezeryan dogum yapacagim.CEvremdeki bir cok arkadasim epudiral dogumu oneriyor hem uyusuklugun uzun surmesi sebebi ile agrinin daha az olacagini ve bebisin cikis asamasini yasamam sebebi ile.EVet o ani yasamayi cok istiyorum ama korkuyorum da.KArarsizim daha dogrusu hissederim,heyecanlanirim vs korkusuna kapildim.EPudiral dogum yapan annelerden destek ve yardim bekliyorum.COk az vaktim var ve karar veremiyorum.