Hayatsude https://hizliresim.com/3zdaqB Hanımlar testime bakarmısınız alttaki dün üstteki bugün çok belirsiz bir çizgi var ama pek yorumlayamadım. Henüz adetim geçmedi yarın olmam gerekli yine dayanamayıp yaptım
Birgul Evet canım var hayırlı olsun üsttekinde bi tık daha koyulaşmış adetim geçmediği içim daha silik çıkmış olabilir 2 gün sonra tekrarla koyulaşırsa kan ver hemen 😇
Hayatsude İnşallah, dediğiniz gibidir🤲 adetim geçsin bakalım tekrar yapayım çok silik olduğu için bir türlü emin olamıyor insan.
Ipek0z Hayatsude ben de gördüm var bence 💜 hayırlı olsun eğer varsa 💙 hemen kan testi yaptırın inşallah vardır 😊
Seldamom Hayatsude senin gibi adetime bir gün kala yapmıştım meğer içerde dört haftalık bebişim varmış ❤️ Ama benımkısı bıraz daha belirgindi
Gmzbrl Adetin Geçmeden böyle çıktıysa var bencede çünkü bebiş olmasaydı silikte olsa çıkmazdı beta yeni yükseliyo muhtemelen ☺️🌸
hiranurun_annesi Hayatsude hayırlı olsun sanırım bu testlerde net çıkması icin gununuzun gecmesi gerekiyo kaset test yaparsaniz net cift cizgi cikacaktir 🥰
Ftma4 Hayatsude inşallah vardır benim de böyleydi çok sevindim ama sonra hüsran oldu çünkü öyle bir şey yoktu