Hanimlar hamilelikte hic böbrek ağrısı çeken oldumu. 30 hastalığım 1 haftadir karnim agriyo doktora gittim sag bobregin şişmis sag tarafina cokmu yattin dedi bende eveet dedim sol tarafına yat artik dedi. daha sonra nst ye girdim biraz sanci vardi ama onun normal olduğunu söyledi.
ama ağrılarım hala devam ediyo aci şeklinde agrilarim var. normal mi degilmi anlayamiyorum. sag tarafım daha cok ağrıyor bobrekten mi kaynaklanir