AZE62 Oğlumun ismini Allah kısmet ederse Mehdi düşündük. Yanına da eşimin hep istediği isim vardı Mahir onu da koysak. MAHİR MEHDİ nasıl olur sizce
Babyy1S AZE62 ikisi birlikte söylenmiyor ismi koysanızda belki cevreniz tek isim kullanır bu yuzden sadece mahir daha hoş geliyor kulağa
Astadavistabeybi AZE62 Mehdi nin özel bir anlamı var mı sizin için açıkçası bize sorduğunuz için cevaplıyorum ben çok beğenmedim ama Mahir çok güzel bir isim
Susam-annesi20 Bence de Mahir daha hoş geliyor kulağa. İki isim Yanyana uyumsuz gibi 😊 Sağlıkla alın kucağınıza inşallah .