İyi geceler anneler 🥺 geçen haftada yazmıştım hatta acile bile gitmiştim doktor hiç ilgilenmediği için bir sonuç alamadım. Kendi doktorumda fazla fazla akıntın olmadığı sürece sorun yok demişti ama az önce lavaboya gittiğimde sümüksü uzayan bir akıntıyla karşılaştım 22 haftalık hamileyim ayrıntılı ultrasonda rahim ağzı kısalığım 29mm çıktı progestan fitil kullanmaya başladım falan ama yine böyle bir akıntı olunca korktum acaba erken doğum mu diye. Sizce normal midir bu akıntı? 🥺