Senaanurr Bebişim benimle aynı burç olsun istiyorum ama son dört gün doğurdum doğurdum yoksa tren kaçıyor 🤪
Aaaasli Senaanurr Yok canım ya hepimiz aynı durumdayız 🥰 Sabırsızlanıyoruz sancı bekliyoruz bişeler olsun istiyoruz
Senaanurr Aaaasli evet bekleyince de inadına gelmiyor bebiş içerde kıpır kıpır ☺️ Psikolojik olarak sancı hissetmeye çalışıyorum