GulayYldrm Lûtfiye ÜNLÜ ' ye gidiyorum 36 haftalik oldum şükür . Kendi muayenesi var , medikal acibadem akademi hastanelerinde dogum yaptiriyor . Muayenesi biraz pahali 320 Tl idi sanırım ama ilgisi ve alakasi akilda soru birakmayan samimi bir doktor , kocaelideki coğu kadin doğum doktorlarina gitmiş birisi olarak Lütfiye Hanimi tavsiye ederim