Benim de 3.😊evet ne de olsa bir korku oluyor ama ben heyecan olsun ama korkma dıye motıve edıyorum.çünkü şöyle düşünüyorum herkes doguruyor ben tek degılım
ve yine doktorlara hastaneye guvenıyorum kısmetse onlar bunu her gün yapıyorlar tecrubelıler dıyorum
Allahım sana da yardım edecek inşş canım❤️