Benimde 1.5 yıl önce aynı durum başıma geldi kimyasal gebelik diye adlandiriliyor ve yavaş ilerlemesi biraz sıkıntılı bir durum ama yaniltmakda istemem seni, benim başıma gelen bu şekildeydi 1.5 yıl önce kimyasal gebelik sebebi ile dusuk yaptım 3 gün takip edildi yavaş ilerledi hep 4. Gün çok ağrım oldu tekrar test yaptılar ve bu sefer beta hcg düşmeye başlamış ve dış gebelik şüphelendiler ama kimyasal gebelik dendi ve doğal yollar ile düşük yaptım. Ama şimdi yine gebeyim 15 haftalık inşallah böyle bir durum yoktur sen içini ferah tut genede rabbim gonlune gore nasip etsin inşallah🤲