Adete göre 8 ultrasyona göre 7 haftalık olucaz bu hafta sabah randevum var kalp atışı için gidicem tedirginim ama sakın olmaya stres yapmama yada çalışıyorum endişeliyim lütfen dua edermisniz hayırlısı ve sağlıklısı olsun çok istiyorum yinede sizinle paylaşmak istedim 🐣🙇♀️