Hepimomm Alps bence kullanımdan kullanıma değişir. Bende kahvaltı seti ve pasta seti var aşırı seviyorum. Keşke yemek takımınınıda keramika alsaydım diyorum. Hatta eşimi kandırıp benim yemek takımlarını kaynanama verip kendime keramika almayı bile düşünüyorum şuan. Hep kullandım hiç bi sorun yaşamadı. Dikkatli kullanmazsan tabi kenarları atar porselen atmıyo mu sanki. Bence kesinlikle alın
Aloneanqel Alps ben 2 kişilik kahvaltı takımını almıştım çeyizime tatlı düşler miydi adı ne hatırlayamıyorum ama kullanıyorum şimdi memnunum kırılmadı, çatlamadı, leke oluşmadı. Dediğin gibi biraz kalın ama benim için sorun değil